H μάχη στην αγορά των φορητών MP3 players είναι ιδιαίτερα σκληρή, ωστόσο τίποτα δεν φαίνεται να μετακινεί την Apple και το iPod από την πρώτη θέση. Με αυτό το σκεπτικό και με δεδομένη την αγωνία της για την τοποθέτηση του Zune στο μυαλό του καταναλωτή, η Microsoft προχώρησε σε ορισμένες σημαντικές κινήσεις σχετικά με το νέο της προϊόν.
H μάχη στην αγορά των φορητών MP3 players είναι ιδιαίτερα σκληρή, ωστόσο τίποτα δεν φαίνεται να μετακινεί την Apple και το iPod από την πρώτη θέση. Με αυτό το σκεπτικό και με δεδομένη την αγωνία της για την τοποθέτηση του Zune στο μυαλό του καταναλωτή, η Microsoft προχώρησε σε ορισμένες σημαντικές κινήσεις σχετικά με το νέο της προϊόν.
Αρχικά, ανακοίνωσε τη διάθεση μιας μικρότερης και πιο λεπτής έκδοσης και αποκάλυψε πως ετοιμάζει ένα Zune Social Web site. Τα στοιχεία των πωλήσεων μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι πάνω από 1.2 εκατομμύρια τεμάχια έχουν φτάσει στα χέρια των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς.
H εταιρία δεσμεύτηκε ότι θα ανασχεδιάσει το hardware και το software του Zune, ενώ θα ετοιμάσει και το ανάλογο μουσικό κατάστημα, έτσι ώστε να είναι εύκολα στη χρήση ακόμα και για το χρήστη που πιάνει για πρώτη φορά στα χέρια του τέτοια συσκευή. Ο Bill Gates δήλωσε πως η εταιρία του θα τα καταφέρει ακόμα καλύτερα όσο περνάει ο καιρός και δήλωσε ενθουσιασμένος με όσα έχουν επιτευχθεί μέχρι σήμερα από το Zune.
Πολλές από τις αλλαγές που θα γίνουν έχουν να κάνουν κυρίως με τον τομέα της αισθητικής, ενώ οι σχεδιαστές εργάζονται πάνω και στο κεντρικό πλήκτρο πλοήγησης και τη δημιουργία νέων –πιο εμπορικών- χρωμάτων στο κάλυμμα.
Μεγάλο πρόβλημα δημιουργήθηκε κι από τη δυνατότητα sharing μουσικών αρχείων που προσφέρει το προϊόν, με αρκετούς καταναλωτές να αναφέρουν δυσλειτουργίες (όπως πχ. η αδυναμία αναπαραγωγής αρχείων που έχουν παραλάβει από άλλους κατόχους Zune μετά από λίγες ημέρες).
Δε θα πρέπει να ξεχνάμε βέβαια το γεγονός ότι και η μουσική βιομηχανία άρχισε να πολεμάει την εν λόγω δυνατότητα και η Microsoft αναγκάστηκε να προχωρήσει σε αλλαγές. Στο ειδικό μουσικό κατάστημα, τέλος, η εταιρία δεσμεύτηκε ότι θα προσφέρει σύντομα πάνω από ένα εκατομμύριο κομμάτια χωρίς DRM.
cosmo.gr
H μάχη στην αγορά των φορητών MP3 players είναι ιδιαίτερα σκληρή, ωστόσο τίποτα δεν φαίνεται να μετακινεί την Apple και το iPod από την πρώτη θέση. Με αυτό το σκεπτικό και με δεδομένη την αγωνία της για την τοποθέτηση του Zune στο μυαλό του καταναλωτή, η Microsoft προχώρησε σε ορισμένες σημαντικές κινήσεις σχετικά με το νέο της προϊόν.
Αρχικά, ανακοίνωσε τη διάθεση μιας μικρότερης και πιο λεπτής έκδοσης και αποκάλυψε πως ετοιμάζει ένα Zune Social Web site. Τα στοιχεία των πωλήσεων μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι πάνω από 1.2 εκατομμύρια τεμάχια έχουν φτάσει στα χέρια των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς.
H εταιρία δεσμεύτηκε ότι θα ανασχεδιάσει το hardware και το software του Zune, ενώ θα ετοιμάσει και το ανάλογο μουσικό κατάστημα, έτσι ώστε να είναι εύκολα στη χρήση ακόμα και για το χρήστη που πιάνει για πρώτη φορά στα χέρια του τέτοια συσκευή. Ο Bill Gates δήλωσε πως η εταιρία του θα τα καταφέρει ακόμα καλύτερα όσο περνάει ο καιρός και δήλωσε ενθουσιασμένος με όσα έχουν επιτευχθεί μέχρι σήμερα από το Zune.
Πολλές από τις αλλαγές που θα γίνουν έχουν να κάνουν κυρίως με τον τομέα της αισθητικής, ενώ οι σχεδιαστές εργάζονται πάνω και στο κεντρικό πλήκτρο πλοήγησης και τη δημιουργία νέων –πιο εμπορικών- χρωμάτων στο κάλυμμα.
Μεγάλο πρόβλημα δημιουργήθηκε κι από τη δυνατότητα sharing μουσικών αρχείων που προσφέρει το προϊόν, με αρκετούς καταναλωτές να αναφέρουν δυσλειτουργίες (όπως πχ. η αδυναμία αναπαραγωγής αρχείων που έχουν παραλάβει από άλλους κατόχους Zune μετά από λίγες ημέρες).
Δε θα πρέπει να ξεχνάμε βέβαια το γεγονός ότι και η μουσική βιομηχανία άρχισε να πολεμάει την εν λόγω δυνατότητα και η Microsoft αναγκάστηκε να προχωρήσει σε αλλαγές. Στο ειδικό μουσικό κατάστημα, τέλος, η εταιρία δεσμεύτηκε ότι θα προσφέρει σύντομα πάνω από ένα εκατομμύριο κομμάτια χωρίς DRM.
cosmo.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα νέα και οι ειδήσεις από τα Stournaria