Οι Λαθρομεταναστες θα μπουνε στα στρατοπεδα

Για το σχέδιο του Μ. Χρυσοχοϊδη σχετικά με τα 30 κέντρα προσωρινής φύλαξης παράνομων μεταναστών

Ελληνικα Mirage Vs Τουρκικη Φρεγατα

Mαχητικά αεροσκάφη Μirage 2000, προερχόμενα από την Τανάγρα στοχοποίησαν την τουρκική φρεγάτα Gaziantep (F490)

Προετοιμασια των ΗΠΑ για πολεμο

Πολεμική προετοιμασία 90 ημερών από τις ΗΠΑ μεταφέρουν πολεμικά πλοία, ναρκαλιευτικά όπλα και πυρομαχικα

Η Τουρκια αποφασισμενη για αντιπαραθεση

Oι αποκαλύψεις του Wikileaks που δημοσιεύουν «Τα Νέα», και θέλουν την Τουρκία αποφασισμένη για στρατιωτική αντιπαράθεση

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΕΣΕΕ: ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΟΥ «ΛΟΥΚΕΤΟΥ» 63.000 ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


Αποθαρρυντικά είναι τα νούμερα για την πορεία της εμπορικής επιχειρηματικότητας στη χώρα μας. Συγκρίνοντας το 2010 με το 2011 η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου διαπιστώνει ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) είναι λιγότερες κατά 68.000 με απώλεια 135.000 θέσεων εργασίας, ενώ εκτιμάται ότι το τρέχον έτος άλλες 63.000 βρίσκονται στο "κόκκινο" και στα πρόθυρα να κατεβάσουν ρολά.

Το 2011, εξ άλλου, χάθηκαν 77.800 θέσεις εργασίας, μόνο στο εμπόριο, ενώ οι απολύσεις εμφανίζουν αύξηση κατά 55%.

Παρουσιάζοντας, διεξοδικά, τις αρνητικές διαπιστώσεις και συγκρίσεις λειτουργίας των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα, με τις αντίστοιχες στην ΕΕ, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης διερωτάται «κατά πόσον τελικά, οι περίφημες ατελείς μεταρρυθμίσεις των δύο τελευταίων ετών, σε συνδυασμό με τα υφεσιακά μέτρα, αντί να βελτιώσουν, επιδείνωσαν το επιχειρηματικό περιβάλλον στη χώρα μας». Θεωρεί, δε, ότι η ελληνική επιχειρηματικότητα χρειάζεται άμεσα, καλύτερη χρηματοπιστωτική αντιμετώπιση από τις τράπεζες και ταχύτερη πρόσβαση στους ευρωπαϊκούς πόρους. Ειδικότερα, αναλύοντας τα συγκριτικά στοιχεία λειτουργίας Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και την Ευρωζώνη και την Ευρωζώνη, η ΕΣΕΕ και το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών, καταγράφουν, μεταξύ άλλων, τα εξής:


- Η απασχόληση στις ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 85% του εργατικού δυναμικού, δηλαδή πολύ παραπάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ.


- Ο αριθμός των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα με βάση το 100 ανέρχεται στο 93 έναντι 112 στην ΕΕ, ενώ η προστιθέμενη αξία της Μικρομεσαίας Επιχείρησης στην Ελλάδα υποχωρεί συνεχώς όσο μειώνεται ο αριθμός των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.


- Η συμμετοχή των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας ανέρχεται στο 35.3% σε σχέση με το 21.8% των λοιπών χωρών της ΕΕ.


- Το ονομαστικό ωριαίο εργατικό κόστος στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat μειώθηκε συνολικά κατά 7,5 ποσοστιαίες μονάδες, με το μισθολογικό κόστος να μειώνεται κατά 6,0% και το μη μισθολογικό κόστος κατά 12.5%, σημειώνοντας έτσι την καλύτερη επίδοση καθώς ήταν η μοναδική χώρα που εμφάνισε αξιοσημείωτη πτώση του συγκεκριμένου δείκτη στο σύνολο των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


- Οι μεγάλες επιχειρήσεις δημιουργούν μόλις το 14% των θέσεων απασχόλησης στην Ελλάδα, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος της ΕΕ είναι 33%.


- Οι ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις απασχολούν κατά μέσο όρο 2,9 άτομα, αριθμός αισθητά μικρότερος σε σχέση με τον μέσο όρο της ΕΕ, ο οποίος είναι 4,2 άτομα ανά επιχείρηση.


- Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών στην Ελλάδα, σε όρους πλήθους επιχειρήσεων, είναι σαφώς μικρότερες από τον μέσο όρο της ΕΕ (34% έναντι 44%). Περίπου τα ίδια δεδομένα με τα παραπάνω ισχύουν, αναφορικά με την απασχόληση και την προστιθέμενη αξία, και στον τομέα των υπηρεσιών.


- Από την άλλη πλευρά οι ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του εμπορίου είναι αναλογικά περισσότερες από τον μέρσο όρο της ΕΕ (42% έναντι 31%).

Βαριά φορολογία

Ακόμη, σημειώνεται ότι: Τα στοιχεία φορολόγησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα δείχνουν ότι αθροιστικά από άμεσους και έμμεσους τακτικούς ετήσιους φόρους, αλλά και από αναδρομικές και έκτακτες εισφορές προκύπτει μία επιβάρυνση που κυμαίνεται από 48% έως 53%, ενώ στην ΕΕ η φορολογία δεν ξεπερνά το 33%. Αξίζει να επισημάνουμε ότι η χώρα μας είναι η μοναδική περίπτωση επιβολής 32 ειδικών, έκτακτων και αναδρομικών φόρων. Ενώ ο ρυθμός δημιουργίας των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα είναι σχεδόν παρεμφερής με αυτόν του μέσου όρου της ΕΕ (14% σε Ελλάδα και 12% σε ΕΕ), το μερίδιο των επιχειρηματιών που εκμεταλλεύτηκαν τις κατάλληλες ευκαιρίες για να ανοίξουν μία επιχείρηση είναι σαφώς υποδεέστερο από εκείνο του μέσου όρου των χωρών της ΕΕ (39% σε σχέση με το 55%). Αυτό το στοιχείο υπονοεί πως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων επιχειρηματιών έχουν οδηγηθεί στο άνοιγμα της επιχείρησής τους λόγω ανάγκης και έλλειψης άλλων εναλλακτικών- προοπτικών. Η προώθηση-διαφήμιση της επιχειρηματικότητας από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι αισθητά μικρότερη στην Ελλάδα (34,5%) σε σχέση με τις λοιπές χώρες της ΕΕ (51,35%).

Η γραφειοκρατία

Η ανεπαρκής έως ανύπαρκτη πρόοδος στην απλοποίηση των κανόνων και των γραφειοκρατικών διαδικασιών τοποθετούν την Ελλάδα σε δυσμενή θέση σε σχέση με τις άλλες χώρες της ΕΕ. Όσο για τη διαφθορά, υπάρχει σε όλες τις χώρες της ΕΕ, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί δικαιολογία για τη χώρα μας. Πιο αναλυτικά, όσον αφορά τα διαδικαστικά, τονίζονται τα παρακάτω:


- Οι ημέρες που απαιτούνται για να λειτουργήσει μια ελληνική επιχείρηση είναι 19 έναντι 14 στην ΕΕ και σε αυτό έχει βοηθήσει τον τελευταίο χρόνο η ενεργοποίηση του one stop shop στα επιμελητήρια.


- Το κόστος που είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα εταιρικό σχήμα φτάνει το 21% (ως προς το κατά κεφαλήν εισόδημα) έναντι 5,5% στην ΕΕ.


- Η απαιτούμενη καταβολή ελάχιστου κεφαλαίου στην Ελλάδα είναι στο 22,3% (% ως προς το κατά κεφαλήν εισόδημα) έναντι 18,76% στον μέσο όρο των χωρών της ΕΕ.


- Το απαιτούμενο κόστος μεταβίβασης περιουσίας (% ως προς την περιουσιακή αξία) είναι 12,7% στην Ελλάδα σε αντίθεση με την ΕΕ όπου κυμαίνεται στο 4,68%.


- Για να κλείσει οριστικά μια επιχείρηση στην Ελλάδα χρειάζεται δύο χρόνια με κόστος περίπου 9% και είναι τα μόνα στοιχεία που ταυτίζονται με τον μέσο όρο της ΕΕ, με την προϋπόθεση ότι στην Ευρώπη ακολουθούν συγκεκριμένη πτωχευτική διαδικασία, ενώ στην Ελλάδα απλώς κατεβάζουν ρολά και συνεχίζουν να οφείλουν εισφορές με πρόστιμα και προσαυξήσεις επίχριστο.

Η σχέση με το Δημόσιο

Πολύ χαρακτηριστικές, τέλος, είναι οι συγκρίσεις ως προς τις σχέσεις των επιχειρήσεων με το κράτος. Η διαθεσιμότητα των οκτώ βασικών κρατικών υπηρεσιών, οι οποίες παρέχουν βοήθεια στις ελληνικές επιχειρήσεις μέσω της χρήσης του διαδικτύου (ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των ελληνικών επιχειρήσεων), είναι αρκετά περιορισμένη στην πατρίδα μας σε σχέση με τις λοιπές χώρες της ΕΕ (62,5 έναντι 89,35). Σε αυτό τον τομέα, η Ελλάδα καταγράφει τη χειρότερη επίδοση επί του συνόλου των χωρών της ΕΕ, εξαιτίας κυρίως του υψηλού κόστους τόσο της έναρξης της λειτουργίας των επιχειρήσεων όσο και της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων αν και οι λοιποί δείκτες κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με αυτό του μέσου όρου των χωρών της ΕΕ.


Ο μέσος όρος πληρωμής των επιχειρήσεων από το δημόσιο για κρατικές προμήθειες είναι θεωρητικά 65 ημέρες έναντι 25 στην ΕΕ. Το σύνολο των οφειλών του δημοσίου προς τις επιχειρήσεις αγγίζει σήμερα τα 6 δισ. Αναφορικά με την οικονομική σχέση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων με το κράτος, φαίνεται ότι το μερίδιο των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στη συνολική αξία των κρατικών συμβολαίων είναι 31% στην Ελλάδα και 38% στην ΕΕ, ενώ η ηλεκτρονική διαθεσιμότητα των προκηρύξεων κρατικών προμηθειών στην Ελλάδα προσεγγίζει μόλις το 43%, ενώ στην ΕΕ το 73%. Η κρατική οικονομική βοήθεια προς τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι οριακά υψηλότερη (7,6%) από την ΕΕ (6,9%). Το ποσοστό μη επιτυχών αιτήσεων από τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, για παροχή τραπεζικών δανείων ανέρχεται στο 58% στην Ελλάδα, ενώ αντίθετα στις άλλες χώρες της ΕΕ το ποσοστό αυτό υπολογίζεται στο 23%. Ο μέσος όρος εξόφλησης συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων στην Ελλάδα είναι περίπου 107 ημέρες έναντι 54 ημερών στην ΕΕ.
πηγή : ΑΠΕ
το αλιεύσαμε εδώ http://prezatv.blogspot.com  ΠΡΕΖΑ TV

Ειναι οι Μπαμπουσκες η λυση ??


Γραφει η Σοφία Βούλτεψη

Καθώς οι μέρες περνούν, η ώρα της εκλογικής αναμέτρησης πλησιάζει και οι μεταπολιτευτικοί κομματικοί σχηματισμοί ολοκληρώνουν τα… γεννοβολήματά τους μια σειρά από ερωτήματα θα αρχίσουν να προβάλλουν όλο και πιο πιεστικά:

Φέρνουν τα νέα κόμματα που σχηματίστηκαν κάτι το καινούργιο;

Έχουν μέσα τους το σπέρμα της αλλαγής – για το καλύτερο ή το χειρότερο;

Είναι βέβαιο ότι οι ικανοί και οι άξιοι αποφάσισαν ξαφνικά να μεταπηδήσουν σε άλλους σχηματισμούς για ν’ αλλάξουν τη χώρα;

Και πάλι, είναι βέβαιο ότι όλοι όσοι παρέμειναν στα παλαιά κόμματα προκάλεσαν – μόνοι αυτοί – τα δεινά στη χώρα;

Αν αφήσουμε κατά μέρος το θυμικό και την δικαιολογημένη οργή, θα δούμε πως οι απαντήσεις είναι προφανείς.

Τα κόμματα έχουν εξελιχθεί σε… μπάμπουσκες – ξέρετε, αυτές τις ρώσικες κούκλες που ανοίγεις μία και βρίσκεις μέσα μια ίδια κι’ απαράλλαχτη και μετά κι’ άλλη κι’ άλλη.

Επομένως, προβάλλει άλλο ένα ερώτημα: Είναι η δημιουργία νέων κομμάτων – με τον ιδιότυπο τρόπο που δημιουργούνται στην Ελλάδα – προϊόν πολιτικής απόφασης για να σωθεί η χώρα ή μήπως δημιουργούνται για να σωθούν και να επιβιώσουν πολιτικά τα πρόσωπα που τα ιδρύουν ή προσχωρούν σ’ αυτά;

Ουδείς μπορεί να αρνηθεί πως τα πρόσωπα που διατείνονται ότι θα σώσουν τη χώρα έχουν γαλουχηθεί και ανδρωθεί μέσα στο παλιό πελατειακό σύστημα, έχουν στο παρελθόν μοιράσει υποσχέσεις για να εκλεγούν, έχουν δημιουργήσει προσωπικούς στρατούς, έχουν κληρονομήσει έδρες, έχουν υπηρετήσει σε αναρίθμητα αξιώματα - κρατικά, συνδικαλιστικά, εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας.

Το ίδιο ακριβώς μπορεί να πει κανείς και για τα περισσότερα από τα πρόσωπα εκείνα που παρέμειναν στα κόμματά τους.

Σκόρπια, θα βρεις ιδεολόγους, ανθρώπους που δεν συμβιβάστηκαν, που δεν κέρδισαν χρήματα, αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα (της χρεοκοπίας) μετράει.

Η μετριοκρατία επικράτησε στη χώρα – και επομένως και μέσα στα κόμματα.

Επομένως, τέτοιου είδους μετακινήσεις (ή ακινησίες) δεν πρόκειται να φέρουν νέες ιδέες, ούτε την αλλαγή.

Η εικόνα που εμφανίζει η πολιτική σκηνή είναι εικόνα διάλυσης. Καθημερινά ανακοινώνονται αποχωρήσεις και προσχωρήσεις προσώπων που αν και τους δόθηκε η δυνατότητα, απέκτησαν θέσεις εξουσίες, υπήρξαν επί δεκαετίες βουλευτές, υπουργοί, περιφερειάρχες, δημοτικοί άρχοντες, κομματικοί αξιωματούχοι, δεν έκαναν τίποτε για να αποτρέψουν την καταστροφή.

Κάθονταν πάνω στα δανεικά και επιβίωναν.

Κάποιοι απ’ αυτούς κηρύσσουν αντεπίθεση και διακηρύσσουν «πρωτιές».

Προχθές, για παράδειγμα, ήταν μια σημαδιακή ημέρα. Μόλις είχε καταβληθεί η πρώτη δόση του νέου δανείου και η εικόνα που παρουσίαζε η χώρα ήταν ενός πολιτικού προσωπικού που αφού ησύχασε ότι με τα καινούργια δανεικά θα αντιμετωπιστούν οι λήξεις ομολόγων, συνέχιζαν απτόητοι τις μετακινήσεις και τις αντεγκλήσεις.

Είναι γεγονός ότι από όποια χώρα και αν πέρασε το ΔΝΤ, το παλιό κομματικό κατεστημένο εξαφανίστηκε.

Όχι στην Ελλάδα. Εδώ… γεννοβολάει! Σωτήρες!

Άρα, πόσο βέβαιο είναι ότι κάποιοι δεν θέλουν να εκμεταλλευτούν την εν βρασμώ ψυχική κατάσταση του λαού για να υφαρπάσουν την ψήφο του, όπως παλιά το έκαναν στηριζόμενοι στα ρουσφέτια;

Θα τα σκεφθεί όλα αυτά ο κόσμος ή θα λειτουργήσουν και πάλι οι γνωστές αρετές του έθνους;

Ο Κικέρωνας έλεγε πως όλοι οι λαοί έχουν αρετές και ελαττώματα. Για τους Έλληνες, όμως, έλεγε πως οι αρετές τους είναι και τα ελαττώματά τους: Εγωισμός, αψίκορο πάθος και ιδιοτροπία της στιγμής.

Ποιοι είναι ειλικρινείς και ποιοι επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν για ίδιον όφελος τις αρετές-ελαττώματα της φυλής μας;

Θα καταφέρουν οι Έλληνες να τους ξεχωρίσουν και να τους επιλέξουν;

Και κάτι ακόμη: Στην Ιταλία, μετά την περίφημη Επιχείρηση «Καθαρά Χέρια», τα παλιά κόμματα είτε εξαφανίστηκαν και στη θέση τους γεννήθηκαν άλλα, είτε άλλαξαν ονομασίες.

Αλλά οι νέοι ηγέτες που εμφανίστηκαν – για το καλύτερο ή για το χειρότερο – δεν προέρχονταν από το παρελθόν.

Kόμματα διαλύθηκαν, πολιτικοί βρέθηκαν στη φυλακή, ένας πρώην πρωθυπουργός, ο Mπεττίνο Kράξι, εξαναγκάσθηκε σε υπερορία στην Tυνησία, ένας άλλος πρώην πρωθυπουργός, ο Tζούλιο Aντρεόττι, κάθισε στο εδώλιο κατηγορούμενος για σχέσεις με τη Mαφία, ενώ πολλοί ήσαν εκείνοι που οδηγήθηκαν σε αυτοκτονία.

Ελάχιστοι επέζησαν, ενώ, για παράδειγμα, ο γιος του Κράξι, που είχε εκλεγεί στην τελευταία προ της κοσμογονίας Βουλή, εξαφανίστηκε εντελώς από το στερέωμα.

Ούτε διανοήθηκε να φτιάξει δικό του κόμμα, ούτε παρέμεινε στο παλιό, ούτε πέρασε από κανενός το μυαλό να τον ψηφίσει, επειδή θα φορούσε τον μανδύα του καινούργιου.

Αλλά και οι τεχνοκράτες (κάτι ακούγεται περί Παπαδήμου με μεγάλη επιμονή, έστω και διαψεύσεων), που ακολούθησαν δεν μπόρεσαν να σταθούν.        
 
Ο τότε υπουργός Υγείας καθηγητής Ουμπέρτο Βερονέζι, έλαβε την απόφαση να απομακρυνθεί από την πολιτική και να επιστρέψει στη διεύθυνση του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Ογκολογίας του Μιλάνου.

«Στους χώρους όπου ασκείται η πολιτική δεν μετράω», είχε πει ο διάσημος καθηγητής σε ένα ξέσπασμα ειλικρίνειας ανάμικτης με παράπονο. «Με ακούνε μόνο για λόγους ευγενείας. Δεν έχω πίσω μου κάποιο κόμμα να με στηρίζει, δεν ενδιαφέρομαι για τις ψήφους και δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω ρουσφέτια. Και η πολιτική είναι και αυτό».

Ο υπουργός Παιδείας καθηγητής της Φιλοσοφίας της Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Σαπιέντσα, Τούλλιο Ντε Μάουρο, είχε πει: «Δεν έχω κανέναν δισταγμό. Θα επιστρέψω στο πανεπιστήμιο. Όταν η κεντροαριστερά με κάλεσε στην κυβέρνηση, δέχθηκα από αίσθηση καθήκοντος. Τώρα, η Δημοκρατική Αριστερά και οι Πράσινοι μου ζήτησαν να είμαι υποψήφιος με την Ελιά, αλλά αρνήθηκα».

Ο στρατηγός Λουίτζι Καλιγκάρις που θέλησε – και αυτός – να δοκιμάσει την τύχη του στην πολιτική, προσχωρώντας στο κόμμα του Μπερλουσκόνι «Φόρτσα Ιτάλια», έσπευσε και αυτός να εγκαταλείψει τη σκηνή.

«Αν δεν είσαι Πρόεδρος κάποιας κοινοβουλευτικής επιτροπής ή κάποιας κοινοβουλευτικής ομάδας», είπε, «είσαι συνεχώς αναγκασμένος να διαπραγματεύεσαι την επιρροή σου».

Επομένως; Επομένως όλα θα κριθούν από τον τρόπο που θα αντιδράσει ο λαός.

Αν δηλαδή με την ψήφο του θα επιβάλει μια ειρηνική επανάσταση μέσα στα κόμματα…

πηγή : http://www.elzoni.gr/html/ent/054/ent.20054.asp

To Piri Reis κοβει βολτες Τηνο Μυκονο για πετρελαιο ...


Συνεχίζει τις έρευνες για πετρέλαιο ανενόχλητο στο Αιγαίο το "Koca Piri Reis" εντός της υφαλοκρηπίδα μετά από την χτεσινή του είσοδο στα ελληνικά χωρικά ύδατα μεταξύ Χίου και Μυτιλήνης. Αυτή την ώρα το πλοίο βρίσκεται δυτικά της Ικαρίας στην μέση του Αιγαίο και πλέει με ταχύτητα 6,7 κόμβων.

Το πλοίο πλέει με κατεύθυνση νότια, νοτιοανατολικά μεταξύ της Ικαρίας και της Μυκόνου με σταθερή ταχύτητα. Πριν από μερικές ημέρες η Τουρκία εξέδωσε την NAVTEX (193/12), η οποία αναφέρει ότι το
"Koca Piri Reis" θα πραγματοποιήσει «βιολογικές και ωκεανογραφικές» έρευνες μέχρι και τις 29 Μαρτίου 2012 σε περιοχές των «διεθνών υδάτων του Αιγαίου» και των τουρκικών χωρικών υδάτων.

Η τουρκική NAVTEX δεν δίνει περισσότερα στοιχεία για το δρομολόγιο του πλοίου, κάτι που προκαλεί ανησυχία στην ελληνική κυβέρνηση, για το πού ακριβώς θα κινηθεί το πλοίο και τι είδους έρευνες θα πραγματοποιήσει το "Koca Piri Reis" στα «διεθνή ύδατα του Αιγαίου», τα οποία σε μεγάλο τμήμα τους καλύπτουν την ελληνική υφαλοκρηπίδα.

Στο Γενικό Επιτελείο Ναυτικού δεν πιστεύουν ότι το "Koca Piri Reis" κάνει σοβαρές έρευνες. Απλά έχει βγει για να προκαλέσει και να δείξει ότι μπορεί να φτάσει "μέχρι την αυλή της Αθήνας" εκμεταλλευόμενη την ανυπαρξία και την φοβική συμπεριφορά της ελληνικής κυβέρνησης και θέτοντας κατ'αυτό τον τρόπο σε νέες βάσεις τις τουρκικές απαιτήσεις.

Παράλληλα με το "Koca Piri Reis" την Τετάρτη το μεσημέρι στις 15.00 τουρκικό περιπολικό σκάφος πλησίασε την βραχονησίδα Ζουράφα και φωτογράφιζε ελληνικά αλιευτικά και την βραχονησίδα. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Faros24 οι Έλληνες ψαράδες που ήταν στην περιοχή νόμισαν στην αρχή ότι το σκάφος ανήκε στο  Λιμεναρχείου Σαμοθράκης  το οποίο βγήκε για να διώξει δύο τούρκικα αλιευτικά που ψάρευαν στα 3 ναυτικά μίλια βόρεια από την βραχονησίδα Ζουράφα.

Τελικά όπως αποδείχτηκε το σκάφος που του είχε πλησιάσει ήταν της τουρκικής Ακτοφυλακής η οποία τα τελευταία χρόνια έχει ενισχυθεί με πολλά πλωτά και ιπτάμενα μέσα. Σύμφωνα με τους ψαράδες της περιοχής, "Δεν είναι τυχαίο αυτό που γίνεται, να εμφανίζονται έτσι στα Ελληνικά χωρικά ύδατα οι Τούρκοι και να μην λογαριάζουν κανένα. Και  όχι μόνο αυτό, μας τραβάνε και φωτογραφίες για να μας φοβίσουν..."  

Μετά τα τελευταία γεγονότα στην περιοχή του Θρακικού Πελάγους έχει έρθει από τον Πειραιά στην Αλεξανδρούπολη και κάνει περιπολίες σκάφος του λιμενικού σώματος και βοηθάει με την συμμετοχή του στις περιπολίες το σκάφος του ΛΣ της Σαμοθράκης που επισκευάσθηκε.

Από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έφυγε χθες, κανονιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού, σε μία κίνηση να δείξουν οι ελληνικές αρχές, ότι το Θρακικό Πέλαγος καλύπτεται επιχειρησιακά.



Τμήμα ειδήσεων www.defencenert.gr

Financial Times: ποιος ειναι ο φοβος των δυτικων για τις εκλογες στην Ελλαδα


Δεν φτάνει που μας εξαθλιώνουν με τα Μνημόνια και τον συνεχή τοκογλυφικό δανεισμό, θέτουν και όρους για τις πηγές των χρημάτων που θα τους δώσουμε (φυσικά και δεν είναι τυχαίο ότι τα Μνημόνια μας απαγορεύουν να πάρουμε χρήματα για την εξόφληση των δανείων μας χωρίς την έγκριση των πιστωτών μας), ίσως γιατί θέλουν και να μας εξαθλιώσουν, αλλά και να εκμεταλλευθούν τον πλούτο μας.

Έτσι οι Financial Times με εμφανή ανησυχία επιχειρούν να δημιουργήσουν θέμα, πως ''για 200 δισ. δολάρια η πεινασμένη ελληνική κυβέρνηση θα δώσει στο ρωσικό Ναυτικό δικαιώματα βάσης στο λιμάνι του Πειραιά για 30 ή 50 χρόνια''!

Σίγουρα το δημοσίευμα αυτό ''περνάει'' πίσω από τεράστια συμφέροντα, ενώ κανείς δεν πρέπει να ξεχνάει πόσο οι Βρετανοί ''παίζουν'' με τη συνοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και φυσικά μη ξεχνάμε τα αντιρωσικά τους αισθήματα καθότι απόλυτα ταυτισμένοι με τη πολιτική των εξαδέλφων τους Αγγλοσαξόνων Αμερικανών (ή μήπως το αντίθετο;).

Μην ξεχνάμε ότι ήταν οι Financial Times που τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2010 είχαν σαμποτάρει την αγορά ελληνικού χρέους από την Κίνα, βγάζοντας το σχετικό ενδιαφέρον της κινεζικής κυβέρνησης και καίγοντας το θέμα αφού εκτινάχθηκαν τα spreads και αναγκάζοντας τον ανεκδιήγητο Γ.Παπακωνσταντίνου να αναβάλει το ταξίδι και την υπογραφή σχετικής συμφωνίας στην Κίνα.

Βέβαια, τέτοιο θέμα, δηλαδή "αγοράς δικαιωμάτων βάσης στον Πειραιά από το ρωσικό Ναυτικό" δεν υπάρχει και αυτό το λένε άριστα πληροφορημένες πηγές από την Μόσχα. Οι Ρώσοι δεν είναι ανόητοι να ελλιμενίζεται ο στόλος τους σε ένα λιμάνι που ελέγχεται 100% από το ΝΑΤΟ αφού η Ελλάδα ως μέλος του ΝΑΤΟ έχει συγκεκριμένες υποχρεώσεις.

Αυό που υπάρχει είναι ενδιαφέρον για περιφερειακά εμπορικά λιμάνια του Αιγαίου (καμία σχέση με ελλιμενισμό πολεμικών πλοίων), προκειμένου να μην πέσουν στα χέρια των τουρκικών εταιρειών, όπως αποκάλυψε πριν δύο ημέρες το defencenet.gr. Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε τουρκικό έλεγχο τόσο της δυτικής όσο και της ανατολικής ακτής του Αιγαίου

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι η κατάληξη του άρθρου, ότι δηλαδή ''η πικρία του ελληνικού λαού απέναντι στην Γερμανία και τους Ευρωπαϊκούς θεσμούς, θα μπορούσε να αλλάξει τους παράγοντες της συζήτησης –τόσο εντός της Ελλάδας όσο και στην Ευρώπη. Γι’ αυτό και η Ευρώπη πρέπει να δείξει μεγάλη προσοχή. Η Ελλάδα δεν έχει αλεξίπτωτο σήμερα, αλλά μέσα στον χρόνο μπορεί να έχει περισσότερες επιλογές απ’ όσες νομίζουμε''.

Προφανώς είναι έκδηλη πια η ανησυχία του ξένου παράγοντα για την αντίδραση του λαού και τη στροφή του προς αντιμνημονιακούς σχηματισμούς,και καθότι το μνημόνιο έχει αρχίσει να ταυτίζεται στη συνείδηση του Έλληνα με την υποδούλωση στους Δυτικούς και την αντιρωσική πολιτική (βλ. υπόθεση Καραμανλή και πτώση κυβέρνησής του).

Από εκεί και πέρα με τις γνωστές εγγλέζικες προβοκατόρικες μεθόδους μπλέκεται και η ... υπόθεση της Συρίας με την Ελλάδα: ''Γιατί υπερασπίζεται με τόση θέρμη η Ρωσία τον Bashar al-Assad της Συρίας; Είναι γιατί η Συρία είναι ο πιο αξιόπιστος εμπορικός εταίρος της Ρωσίας στην Μέση Ανατολή. Μάλιστα ο κ. Assad, όπως και ο πατέρας του πριν από αυτόν, αγοράζει τον περισσότερο στρατιωτικό εξοπλισμό της χώρας από την Μόσχα. Μέσα στα χρόνια, πατέρας και γιος έχουν αναλάβει μεγάλο χρέος εξαιτίας αυτής της διαδικασίας. Η Ρωσία χάρισε περίπου το 75% αυτών των υποχρεώσεων το 2006, με αντάλλαγμα να μπορεί η Ρωσία να χρησιμοποιεί τις ναυτικές βάσεις στην Λατάκια και την Ταρτούς.

Για την Ρωσία, η πρόσβαση στην Μεσόγειο έχει μεγάλη στρατηγική αξία. Οι ημέρες του κ. Assad στην εξουσία μοιάζουν να είναι μετρημένες και η επόμενη κυβέρνηση της Συρίας θα μπορούσε να μην είναι τόσο ευνοϊκά διακείμενη απέναντι στην Μόσχα. Οπότε πού μπορεί η Ρωσία να στραφεί για να διατηρήσει την μεσογειακή βάση για το ναυτικό της; Μήπως στην Ελλάδα; Είναι μια προοπτική την οποία θα πρέπει να προσέξουν πολύ οι Γερμανοί και οι άλλες χώρες του πυρήνα της Ε.Ε. Η Ελλάδα χρειάζεται απεγνωσμένα μια αξιόπιστη μακροπρόθεσμη πηγή εσόδων.

Μια 30ετής ή 50ετής συμφωνία που θα δώσει στο ρωσικό ναυτικό δικαιώματα βάσης στο λιμάνι του Πειραιά, ίσως μια μέρα να είναι λογική σκέψη και για τις δύο πλευρές. Μέσα στον χρόνο, αυτή η συμφωνία θα απέφερε στην πεινασμένη ελληνική κυβέρνηση έως 200 δισ. δολάρια.

Είναι αδύνατον για τον κ. Λουκά Παπαδήμο και την τεχνοκρατική του κυβέρνηση να υπογράψει τέτοια συμφωνία, εν μέρει επειδή οι σύμμαχοι της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ θα είχαν σθεναρές αντιρρήσεις. Όμως για μια μελλοντική κυβέρνηση συνασπισμού μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα".

Τμήμα ειδήσεων www.defencenet.gr




Μολις 46,7 δισ. ευρω και οχι 105,4 δισ. γλυτωσε η Ελλαδα


H Ελλάδα πέτυχε μια μείωση χρέους, πολύ καθυστερημένα και με τεράστιο «παράπλευρο» κόστος. Η επιταχυνόμενη κατάρρευση της πραγματικής οικονομίας και το δημοσιονομικό αδιέξοδο υπόσχονται να φέρουν και πάλι στο προσκήνιο το ελληνικό πρόβλημα, αμέσως μετά τις εκλογές, υποχρεώνοντας τη νέα κυβέρνηση να λάβει εφιαλτικά πρόσθετα μέτρα.

Η επιτυχία του PSI είναι βεβαίως αδιαμφισβήτητη. Όμως, καλό είναι οι πανηγυρισμοί να μη σκεπάσουν τη σκληρή αλήθεια. Και αυτή είναι ότι χρωστάμε πλέον κοντά στο ΜΙΣΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ! (110 δισ. από το πρώτο Μνημόνιο, 130 δισ. από το δεύτερο – τη νέα δανειακή σύμβαση, 50 δισ. ελληνικά ομόλογα έχει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και 140 δισ. έχουν πάρει οι ελληνικές τράπεζες από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, σύνολο 430 δισ. ευρώ). Έχει άραγε σκεφτεί κανείς σε πόσες ζωές θα εξοφληθεί αυτό το τεράστιο χρέος;

Ως προς το PSI, το ποσοστό συμμετοχής ξεπέρασε το 85% και έφθασε πάνω από το 95% μετά την ενεργοποίηση των ρητρών συλλογικής δράσης για το υποχρεωτικό «κούρεμα» και των απρόθυμων κατόχων ομολόγων ελληνικού δικαίου. Όμως, η επιτυχία δεν είναι απόλυτη, αφού δεν επιτεύχθηκε ο στόχος για εθελοντική συμμετοχή πάνω από 90%, ώστε να αποφευχθεί το πιστωτικό γεγονός και η πληρωμή των CDS, ως συνέπεια της ενεργοποίησης των ρητρών συλλογικής δράσης. Έτσι, η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει σχεδόν όλες τις συνέπειες μιας χρεοκοπίας, φέροντας για χρόνια ένα στίγμα που θα την κρατήσει εκτός αγορών και εξαρτημένη από τα «πακέτα» των Ευρωπαίων, χωρίς όμως να έχει πετύχει μια ουσιαστική διαγραφή χρέους, που θα δίνει οριστική λύση στο πρόβλημα της υπερχρέωσης.

Η πραγματική μείωση του χρέους είναι πολύ μικρή για να δικαιολογεί πανηγυρισμούς: Για να πετύχει το ελληνικό Δημόσιο τη διαγραφή των 105,4 δισ. ευρώ, παίρνει νέα δάνεια σχεδόν 60 δισ. ευρώ από τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης, για να προσφέρει «γλυκαντικό» στους κατόχους ομολόγων, να πληρώσει δεδουλευμένους τόκους και να στηρίξει την κεφαλαιακή επάρκεια των τραπεζών. Έτσι, το πραγματικό όφελος περιορίζεται σε 46,7 δισ. ευρώ και στη σημαντική μείωση του μέσου κόστους εξυπηρέτησης του χρέους μέχρι το 2042.

Το πραγματικό πρόβλημα, που το αφήνει άλυτο αυτή η διευθέτηση, είναι ότι αποκλείει κάθε περίπτωση να επανέλθει η Ελλάδα αυτήν τη δεκαετία στις αγορές για χρηματοδότηση, τη στιγμή που τα δάνεια διάσωσης φθάνουν (αν αποδειχθούν επαρκή...) για να πορευτούμε ως το τέλος του 2014. Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, η Ελλάδα θα είναι υποχρεωμένη να ζητήσει εκ νέου ένα μεγάλο δάνειο στήριξης το αργότερο το 2014 (το ΔΝΤ έχει υπολογίσει ότι θα απαιτηθούν τουλάχιστον 50 δισ. ευρώ επιπλέον), χωρίς βέβαια να αποκλείεται (ίσως είναι και το πιθανότερο) να υπάρξουν αποκλίσεις στο πρόγραμμα που θα επιβάλουν να ζητήσουμε πολύ νωρίτερα το νέο δάνειο. Γιατί είναι αποκλεισμένη η Ελλάδα από τις αγορές, ακόμη κι αν εφαρμόσει το πρόγραμμά της; Γιατί, πολύ απλά, οι επενδυτές βλέπουν ότι στο τέλος του 2014 το 85% του χρέους της Ελλάδας θα έχει μεταφερθεί στους επίσημους πιστωτές (κυβερνήσεις της Ευρωζώνης και ΔΝΤ), που έχουν προτεραιότητα για την είσπραξη των απαιτήσεών τους έναντι των ιδιωτών. Ουδείς, λοιπόν, θα δεχθεί να προσφέρει χρηματοδότηση γνωρίζοντας ότι είναι τελευταίος στη σειρά για πληρωμή και πρώτος στη σειρά για... «κούρεμα», αν υπάρξει νέα οικονομική αδυναμία της Ελλάδας (κάτι πολύ πιθανό).

Δεν είναι καθόλου τυχαίο, βέβαια, ότι στις πλατφόρμες ανεπίσημης διαπραγμάτευσης των νέων ελληνικών ομολόγων, που θα δοθούν σε αντάλλαγμα για τα παλιά με το PSI, οι αποδόσεις των νέων τίτλων της χώρας μας, που λήγουν μεταξύ 2023 και 2042, κυμαίνονται από 17%, στις πιο κοντινές διάρκειες, έως και 22% στις μακρινές. Πρόκειται για αποδόσεις πολύ χειρότερες ακόμη και από των πορτογαλικών ομολόγων, που ενσωματώνουν πιθανότητα χρεοκοπίας της Ελλάδας 98% μετά το PSI!

Σημειωτέον ότι για να φθάσει η Ελλάδα στην κατάσταση που θα βρεθεί μετά το PSI, έχοντας ένα χρέος με καλύτερες πιθανότητες διαχείρισης, χρειάσθηκε να μεταφέρει ολόκληρο τον δανεισμό στο αγγλικό δίκαιο, να «προσημειώσει» όλη την περιουσία του Δημοσίου υπέρ των πιστωτών και να δεχθεί ότι στο μέλλον όχι μόνο η δημοσιονομική διαχείριση θα ασκείται στην ουσία από τους πιστωτές αλλά και ότι κάθε κυβέρνηση θα είναι υποχρεωμένη, κάθε φορά που θα υπάρχουν αποκλίσεις στον προϋπολογισμό, να λαμβάνει σκληρά διορθωτικά μέτρα κατά του πληθυσμού της ή και να σταματά πληρωμές βασικών δαπανών του κράτους (μισθοί - συντάξεις) για να εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα τους πιστωτές. Πρόκειται για μέτρα εκχώρησης κυριαρχίας και δέσμευσης της οικονομικής πολιτικής υπέρ των πιστωτών, που δεν έχουν επιβληθεί σε καμία άλλη χώρα του ανεπτυγμένου κόσμου μετά τον Πόλεμο.

Το μεγάλο ερώτημα μετά το PSI

Το μεγάλο ερώτημα μετά το PSI είναι αν θα συμβάλει, τουλάχιστον, σε μια στοιχειώδη αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στην οικονομία, ώστε να σταματήσει η μαζική εκροή καταθέσεων και να αρχίσουν πάλι να κινητοποιούνται επενδυτές. Τα τελευταία στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι η κατάρρευση της οικονομίας παίρνει πολύ γρήγορους ρυθμούς πλέον και απειλεί να εκτροχιάσει το οικονομικό πρόγραμμα αλλά και να προκαλέσει ακραία φαινόμενα κοινωνικής αναταραχής.

Τα αναθεωρημένα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το ΑΕΠ έδειξαν συρρίκνωση κατά 7,5% το τελευταίο τρίμηνο του 2011, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο άτομα στο τέλος του έτους. Ξένοι οίκοι και αναλυτές ελληνικών τραπεζών προβλέπουν ότι, χωρίς αλλαγή πορείας, το ποσοστό της ύφεσης θα ξεπεράσει το 8% φέτος, συντρίβοντας τις επίσημες προβλέψεις για μείωση του ΑΕΠ κατά 4,3%, ενώ πλέον προβάλλει απειλητικό το ενδεχόμενο να συνεχισθεί η κάμψη και το 2013, εξαφανίζοντας τις ελπίδες για θετικό πρόσημο στον ρυθμό ανάπτυξης το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου χρόνου.

Τα δημοσιονομικά στοιχεία, την ίδια ώρα, δείχνουν ότι οι αποκλίσεις στην εκτέλεση του περσινού προϋπολογισμού ήταν πολύ σοβαρότερες απ’ όσο παραδεχόταν ως τώρα η κυβέρνηση. Το ταμειακό έλλειμμα ήταν 4,43 δισ. ευρώ μεγαλύτερο από τον στόχο, φθάνοντας τα 24,88 δισ. ευρώ, και η κυβέρνηση αναζητεί σανίδα σωτηρίας στα έσοδα του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου, που θα μετρηθούν στο δημοσιονομικό έλλειμμα του 2011 για να εμφανιστεί μια καλύτερη εικόνα του. Ανεξάρτητα από αυτό, όμως, στο υπουργείο Οικονομικών επικρατεί πανικός για την κατάρρευση των εσόδων, ιδίως από τον ΦΠΑ, τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, που απειλεί να δημιουργήσει νέα τεράστια «τρύπα» στην εκτέλεση του προϋπολογισμού. Βέβαιο θεωρείται ότι οι αποκλίσεις αυτές θα υποχρεώσουν την επόμενη κυβέρνηση όχι μόνο να συμφωνήσει με την «τρόικα» μέτρα τουλάχιστον 10,6 δισ. ευρώ, που χρειάζονται για το 2013 και το 2014, αλλά και εξαιρετικά επώδυνα μέτρα για το τρέχον έτος. Ουδείς μπορεί να φανταστεί τι ακόμη μπορεί να κοπεί από το Δημόσιο, αλλά η «τρόικα», σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, θα επιμείνει σε μέτρα ακρωτηριασμού του κράτους, με χιλιάδες απολύσεις στο Δημόσιο.

Το αδιέξοδο του πειράματος λιτότητας στην Ελλάδα επισημαίνεται με πολύ εύστοχο τρόπο σε ανάλυση της οργάνωσης OpenEurope: Το εξαιρετικά αυστηρό πρόγραμμα λιτότητας που εφάρμοσε η Ιρλανδία τις δεκαετίες ’80 και ’90 πέτυχε εξοικονόμηση 10% του ΑΕΠ, ενώ από την Ελλάδα ζητείται μια εξοικονόμηση 20% του ΑΕΠ, που είναι αδύνατον να αντιληφθεί κανείς πώς μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να καταδικασθεί η χώρα σε πλήρη διάλυση της οικονομίας

πηγή : http://www.badmoney.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=16625&catid=44&Itemid=73

Πιθανοτατα η καταναλωση του λευκου ρυζιου να συνδεεται με τον διαβητη



Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας άσπρου ρυζιού αυξάνει τον κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική … επιστημονική έρευνα, που επισημαίνει ότι το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο σε εκείνες τις χώρες, ιδίως στην Ασία, όπου το ρύζι αποτελεί παραδοσιακή τροφή.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον διατροφολόγο Τσι Σουν της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, που δημοσίευσαν τη μελέτη στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό «British Medical Journal», σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, διευκρίνισαν ότι δεν αρκεί ο περιορισμός του ρυζιού για να αποφύγει κανείς τον διαβήτη, αλλά η διατροφή πρέπει γενικότερα να είναι προσεγμένη και να μην περιλαμβάνει πολλή ζάχαρη και λίπη.

Οι επιστήμονες αξιολόγησαν τέσσερις ήδη δημοσιευμένες μελέτες πάνω στο ζήτημα, οι οποίες είχαν γίνει στις ΗΠΑ, την Κίνα, την Ιαπωνία και την Αυστραλία και αφορούσαν συνολικά 350.000 άτομα για χρονικό διάστημα τεσσάρων έως 22 ετών. Από αυτούς, πάνω από 13.000 άνθρωποι εμφάνισαν διαβήτη.

Η κινεζική και η ιαπωνική μελέτη έδειξαν ότι όσοι έτρωγαν το πιο πολύ ρύζι, είχαν κατά 55% μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν διαβήτη σε σχέση με όσους έτρωγαν το λιγότερο ρύζι. Στην αμερικανική και αυστραλιανή έρευνα, όπου γενικότερα -όπως και στην Ευρώπη- η κατανάλωση ρυζιού από τον πληθυσμό είναι αρκετά μικρότερη, η αύξηση του κινδύνου από το πολύ ρύζι ήταν κατά μέσο όρο 12%. Στις ασιατικές χώρες οι άνθρωποι τρώνε τρεις έως τέσσερις μερίδες ρύζι τη μέρα, ενώ στις δυτικές χώρες μία έως δύο μερίδες την εβδομάδα.

Το άσπρο ρύζι είναι η κυριότερη μορφή ρυζιού που καταναλώνεται διεθνώς. Έχει υποστεί μηχανική επεξεργασία και αποφλοίωση και ό,τι απομένει, είναι κυρίως άμυλο. Το καφέ ρύζι, αντίθετα, διατηρεί σε μικρότερο ή μεγαλύτερο το φλοιό του, έχει περισσότερες φυτικές ίνες, μαγνήσιο και βιταμίνες, καθώς και χαμηλότερο «γλυκαιμικό δείκτη», δηλαδή περιέχει λιγότερα σάκχαρα σε σχέση με το άσπρο ρύζι.

Οι ερευνητές επεσήμαναν την ανάγκη να γίνουν και άλλες έρευνες πάνω στη σχέση ρυζιού και διαβήτη, από τον οποίο πάσχουν περίπου 350 εκατ. άνθρωποι στον κόσμο. Ο διαβήτης τύπου 2 είναι μια πολύπλοκη πάθηση που εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από τη διατροφή. Εμφανίζεται όταν αυξάνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, επειδή η ορμόνη ινσουλίνη δεν αρκεί για να το διασπάσει. Επιβαρυντικό ρόλο παίζουν επίσης η παχυσαρκία και η έλλειψη σωματικής άσκησης.

Πηγή: www.ygeianews.gr

το αλιεύσαμε στο www.medicalnews.gr

Τεστ αιματος προβλεπει την προδιαθεση εμφραγματος


Τη δυνατότητα της έγκαιρης πρόβλεψης του εμφράγματος δίνει ένα νέο επαναστατικό τεστ αίματος, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στο εμπόριο σε ενάμιση χρόνο, περίπου.

Οι γιατροί συνήθως, μετά από διάφορες εξετάσεις, καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα κατά πόσο υπάρχει μπλοκάρισμα σε μια αρτηρία, π.χ. λόγω υψηλής χοληστερίνη για χρόνια, όμως δεν μπορούν να προβλέψουν αν και πότε θα σπάσει η συσσωρευμένη αρτηριακή πλάκα και θα συμβεί το έμφραγμα.
Σύμφωνα με το νέο τεστ, όσοι έχουν υψηλά επίπεδα μεγάλων και παραμορφωμένων ενδοθηλιακών κυττάρων στο κυκλοφορικό σύστημά τους (συχνά μάλιστα τα κύτταρα αυτά αναπτύσσουν πολλαπλούς πυρήνες αντί για έναν), πιθανότατα κινδυνεύουν άμεσα από έμφραγμα.

«Ποτέ ως τώρα δεν είχαμε ένα τρόπο να προβλέψουμε το έμφραγμα, όμως έχουμε πλέον στα χέρια μιας ένα καλό διαγνωστικό εργαλείο», δήλωσε ο επικεφαλής των ερευνητών δρ Έρικ Τόπολ, διευθυντής του Ινστιτούτου Scripps στην Καλιφόρνια, που δημοσίευσε τη σχετική μελέτη στο ιατρικό περιοδικό«Science Translational Medicine».

Η μελέτη αφενός 50 ασθενών με έμφραγμα και αφετέρου, για λόγους σύγκρισης, 44 υγιών εθελοντών, έδειξε ότι τα επίπεδα των συγκεκριμένων ενδοθηλιακών κυττάρων στο αίμα μπορεί να εμφανίζουν αύξηση έως 400% σε όσους κινδυνεύουν άμεσα από έμφραγμα, σε σχέση με τους υγιείς.
Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι τα εν λόγω κύτταρα αρχίζουν να αυξάνουν σε ανιχνεύσιμα επίπεδα μία έως δύο εβδομάδες πριν το επικείμενο έμφραγμα. Αν η διάγνωση γίνει έγκαιρα, τότε οι γιατροί έχουν ένα «παράθυρο ευκαιρίας» να προλάβουν την θρόμβωση και το φράξιμο της αρτηρίας που οδηγεί στο έμφραγμα.

Το νέο τεστ μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα χρήσιμο στο τμήμα επειγόντων περιστατικών των νοσοκομείων, όταν γίνεται εισαγωγή ατόμων με πόνο στο στήθος, αλλά τα παραδοσιακά τεστ δείχνουν φυσιολογικά.

Όμως άλλοι επιστήμονες εμφανίζονται επιφυλακτικοί κατά πόσο το νέο τεστ αίματος θα έχει πρακτικό αποτέλεσμα και ζητούν να υπάρξουν και άλλες μελέτες που να επιβεβαιώνουν την εκ των προτέρων διαγνωστική ικανότητα του νέου βιοδείκτη. Το κρίσιμο ερώτημα -για το οποίο οι ερευνητές ακόμα δεν έχουν σαφή απάντηση- είναι πότε τα συγκεκριμένα ενδοθηλιακά κύτταρα γίνονται μη φυσιολογικά σε σχέση με τον χρόνο του εμφράγματος.
Πηγή: iefimerida.gr

το αλιεύσαμε στο  

Ψαχνουν πως θα βαλουν φρενο στις τιμες των καυσιμων


Προτείνεται η καθιέρωση μιας ανώτατης οροφής στους ειδικούς φόρους κατανάλωσης, ώστε να πάρουν μια ανάσα οι καταναλωτές που έχουν επωμιστεί τεράστια επιβάρυνση λόγω των ανατιμήσεων

Σε εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση βρίσκονται οι καταναλωτές από το ράλι των τιμών της βενζίνης

Φρένο… στις αυξήσεις των τιμών των υγρών καυσίμων μέσα από την καθιέρωση ενός «πλαφόν» στους ειδικούς φόρους κατανάλωσης προτείνει το υπουργείο Ανάπτυξης.

Οπως έκανε γνωστό χθες ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, Στέφανος Κομνηνός, το υπουργείο έχει επεξεργαστεί πρόταση σύμφωνα με την οποία, το άθροισμα του ειδικού φόρου κατανάλωσης και του ΦΠΑ 23% στην αμόλυβδη βενζίνη να μην ξεπερνά το ένα ευρώ το λίτρο. Για να γίνει πιο κατανοητό, σήμερα η λιανική τιμή της αμόλυβδης βενζίνης είναι στο 1,80 ευρώ το λίτρο. Ο ΕΦΚ – που είναι φόρος σε απόλυτο και σταθερό μέγεθος- είναι 67 λεπτά το λίτρο.

Ο ΦΠΑ που υπολογίζεται στην τιμή διύλισης και τη λιανική είναι 37 λεπτά το λίτρο. Αν προστεθούν τα νούμερα αυτά, τότε οι φόροι είναι στο 1,04 ευρώ.Ο καταναλωτής θα μπορούσε να γλιτώσει την αύξηση των τεσσάρων λεπτών το λίτρο αν έμπαινε ένα όριο σε επίπεδο φόρων.Σημειώνεται ότι όσο ανεβαίνει η τιμή διυλιστηρίου -σήμερα είναι στα 69,5 λεπτά- τόσο αυξάνεται και το άθροισμα των φόρων και κυρίως λόγω του ΦΠΑ που επιβάλλεται ποσοστιαία.

Το αποτέλεσμα είναι το κράτος να εισπράττει έσοδα και μάλιστα πολύ περισσότερα από αυτά που είχε προϋπολογίσει, αφού οι διεθνείς τιμές και κατά συνέπεια και της διύλισης έχουν αυξηθεί πέρα από κάθε όριο.

Με τον τρόπο αυτό θα προσφερόταν μία μικρή ανακούφιση στα νοικοκυριά αλλά και στις επιχειρήσεις που έχουν επωμιστεί τεράστια επιβάρυνση στους προϋπολογισμούς τους από τις ανατιμήσεις στα καύσιμα.Η πρόταση αυτή είχε υποβληθεί πό τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης Σωκράτη Ξυνίδη στο υπουργείο Οικονομικών και συγκεκριμένα στον Φίλιππο Σαχινίδη (όταν ήταν αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών).

Οι τιμές των υγρών καυσίμων καταγράφουν μία… απίστευτη κούρσα ανόδου από την αρχή του χρόνου. Η μέση τιμή βρίσκεται στα 1,804 ευρώ το λίτρο, ενώ σε πολλές περιοχές της χώρας έχει αγγίξει τα δύο ευρώ το λίτρο.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΩΝΑΣ

πηγή : http://marketbeast.gr/?p=787

Sponsored Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...