Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Ένα Μύθο θα σας πω...

Για να δούμε μια επίκαιρη φανταστική κουβέντα ανάμεσα στον Γιώργη Καραισκάκη και τον Μακρυγιάννη, πιστεύουμε πως θα ήταν κάπως έτσι:

Καραισκάκης: Γεια και χαρά σου μπρε Μακρυγιάννη, κάτσε να σε ειδιώ τι κάνεις; Αιντε μπρε Μαριώ σύρε να μας ψήσεις ένα καιφέ να φχαριστηθούμε...
Μακρυγιάννης: Ηρθα να σε ειδιώ μπρε στρατηγέ να μου πείς τι έγινε εψές που σε είδα να ανεβαίνεις στην φρεγάδα αυτήνου του γάλλου...
Καραισκάκης: Ε να ηρθανε κάτι ρετζάλια και με προσκαλέσανε με τεμενάδες να πάω στον αντμιράλη τον Δερινύ και μόλις ανέβηκα επάνω ήντουσαν από την άλλη προσκαλεσμένος και ο Κιουτάγιας ( Ερντογάν ) και όλοι αυτήνοι από το γκουβέρνο αυτός ο τζιτζιλε φίτζιλε ο Μαυροκορδάτος (Γιωργάκης) και ο άλλος ο Τσούτρτσης ο ανγκλεζος (ΔΝΤ-Ε.Ε)....

Μακρυγιάννης: Και τι κουβεντιάξατε καπετάνιε ?


Καραισκάκης: Τι να κουβεντιάξω εγώ με τους Τούρκους... τίποτα απλά τους ευχαρίστησα όλους για το τρατάρισμα... Αυτός ο φραντζέζος και ο ανγκλέζος (ΔΝΤ-ΕΕ) προσπαθούσαν συνέχεια να ειδιούν τις προθέσεις μου αν έχω σκοπό να παρατήξω την Αθήνα στους Τούρκους για να πάρουνε το Κάστρο πούνε κλεισμένος ο Γκούρας την Ακρόπολη... μα εγώ τους είπα ότι όσο είναι Τούρκοι στη Ρούμελη ο σισανές μου θα βροντάει...


Μακρυγιάννης: Ξέρεις στρατηγές έμαθα ότι το γκουβέρνο έστειλε αυτήνο τον Ορλάντο ( Παπακωνσταντίνου ) στη Λόντρα για να ξεσηκώσει καινούργιο δεύτερο δάνειο για να βοηθήσει το γκουβέρνο τον αγώνα...

Καραισκάκης: Δεν τους πιστεύω εγώ αυτήνους μπρε Μακρυγιάννη τους παράδες τους θέλουνε για τα κεμέρια τους (τις τσέπες τους)... γιατί εμένα τα παλληκάρια ( Ο Λαός ) μου πολεμάνε νηστικά και ξετσαρούχωτα.


Μακρυγιάννης: Αυτήνος ο Μαυροκορδάτος ( Γιωργάκης ) δε σου είπε ντιπ ;

Καραισκάκης: Ε ντε και καλά θέλουν να σκεφτώ να πάρω τα παλληκάρια από την Αθήνα και να φύγω για τα Αγραφα για να ευχαριστήσω τους συμμάχους τους ανγκλέζους και τους φραντζέζους ( ΔΝΤ - ΕΕ - ΗΠΑ)... μα εγώ τους είπα θα το σκεφτώ μα να ξέρετε ένα πράμα εγώ την πατρίδα μου δεν την προδίνω... και συ μπρε Μαυροκορδάτε ( Γιωργάκης ) μπορεί να μου έγραψες την προδοσία στο χαρτί μα εγώ θα στηνε γράψω στο κούτελο...

Αμα ζούσε σήμερα αυτός ο Ηρωας ούτε να σας έφτυνε δεν θα γύρναγε.....

Προσέχτε τι θα ψηφίσετε σήμερα στη βουλή και τι θα πείτε στον Ερντογάν γιατί ο Ελληνικός Λαός θα σας γράψει την προδοσία στο κούτελο....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις από τα Stournaria

Sponsored Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...