Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Συνέντευξη Χενκ τεν Κάτε στο contra.gr (sponsored by CONN-X)

Συνέντευξη στην Αννα Σαλαπάτα



- Ποιο ήταν το πρώτο που σκεφτήκατε φεύγοντας από τον Παναθηναϊκό;

Πάντα σκέφτομαι το ίδιο. Ότι τελείωσε ένα κομμάτι από τη ζωή μου και την ιστορία της καριέρας μου. Φυσικά ήμουν πολύ απογοητευμένος που δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε την καλή δουλειά που ξεκινήσαμε.

- Η πλειονότητα των ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού θεωρεί ότι η αλλαγή προπονητή ωφέλησε την ομάδα . Το αμφισβητείτε;

Πραγματικά πιστεύετε ότι ο Νιόπλιας είναι καλύτερος προπονητής από μένα; Με την εμπειρία που έχει εκείνος και με αυτή που έχω εγώ; Είναι εύκολο να είσαι ένας ευχάριστος προπονητής. Ποιό είναι το extra του; Και δεν τον κατηγορώ, πιθανότατα είναι ένας φανταστικός τύπος και καλός προπονητής. Φέτος όμως οδήγησε το δικό μου πλοίο. Εργάστηκε με την πιο γυμνασμένη ομάδα του πρωταθλήματος. Δεν χρειάστηκε να βελτιώσει τους παίκτες, ήταν έτοιμοι και δεν είχε τραυματίες. Δεν έχω τίποτα εναντίον του Νιόπλια. Νομίζω ότι είναι μια χαρά τύπος, αλλά και το πιόνι στο σκάκι των άλλων.

Συνέντευξη Χενκ τεν Κάτε στο contra.gr, sponsored by CONN-X- Δέχεστε ότι πιέζατε πολύ τους Έλληνες ποδοσφαιριστές;

Όχι βέβαια. Οι Έλληνες ποδοσφαιριστές δεν διαθέτουν νοοτροπία υψηλού επιπέδου και η εργασιακή τους αφοσίωση δεν είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιτυχία, πολλές ομάδες παίζουν με περιορισμένο αριθμό Ελλήνων παικτών. Ακόμη και ο Ολυμπιακός. Ο Παναθηναϊκός διαθέτει τους περισσότερους Έλληνες. Προσπάθησα πολύ να αλλάξω την ιδιοσυγκρασία τους σε αυτόν τον τομέα. O Παναθηναϊκός ήταν η ομάδα που μαζί μου προπονήθηκε περισσότερο, προσπάθησα πολύ σκληρά. Απέδειξα ότι είμαι επιτυχημένος γιατί ο Παναθηναϊκός ήταν η μόνη ομάδα χωρίς τραυματισμούς και με καλή φυσική κατάσταση. Θεωρείτε ότι αυτό είναι σύμπτωση;


- Ετσι όπως το περιγράφετε δεν μοιάζει με σύμπτωση...


Τότε πώς κρίνετε ότι πίεζα τους Έλληνες παίκτες; Ναι, τους πίεζα να δουλέψουν περισσότερο!

- Μήπως δεν ένιωθαν ασφαλείς μαζί σας, αισθάνονταν ότι δεν τους εμπιστεύεστε;

Μπορείτε να μιλήσετε με πολλούς παίκτες για μένα. Πείτε μου πόσα γκολ έβαλε ο Κατσουράνης από τη μέρα που έφυγα; Να σας θυμίσω πόσα έβαλε μαζί μου; Οκτώ. Ο Νίνης; Ποιος τον καθιέρωσε; Εγώ ήμουν αυτός που είπε ότι είναι μεγάλο ταλέντο και πρέπει να παίζει. Όμως είναι ακόμη νέος και όχι σταθερός. Όποτε ήταν καλός, έπαιζε. Υπήρχαν όμως και μέρες που δεν ήταν. Δεν τους εμπιστευόμουν; Όταν ψάχνεις μια δικαιολογία, ο πιο εύκολος τρόπος είναι να κατηγορήσεις κάποιον που έφυγε. Είναι η εύκολη λύση. Αν μου βρείτε μια αλλαγή, τι άλλαξε από τη μέρα που έφυγα, εγώ θα είμαι ευτυχής. Στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο το θέμα δεν είναι να είσαι ευχάριστος ή ωραίος. Ο σκελετός της Εθνικής Ελλάδος είναι ο Παναθηναϊκός. Αυτό δεν σας λέει κάτι; Σε δύσκολα παιχνίδια τρέχουν, παλεύουν. Και δεν λέω ότι οι άλλες ομάδες δεν έχουν καλούς παίκτες, αλλά οι παίκτες του Παναθηναϊκού ήταν οι πιο προπονημένοι. Από τη δουλειά που κάναμε. Γιατί ο κόσμος μου έδινε συγχαρητήρια στο δρόμο; Επειδή τα έκανα όλα λάθος;


πηγή :   http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Superleague/Panathinaikos/275044.html








0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις από τα Stournaria

Sponsored Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...