Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

''Πλάτες'' του Μουρίνιο στον Κριστιάνο Ρονάλντο

Μετά το… κράξιμο των πορτογαλικών ΜΜΕ στον Κριστιάνο Ρονάλντο ο Ζοζέ Μουρίνιο δεν θα μπορούσε να μείνει με «σταυρωμένα» τα χέρια.


Ο πορτογάλος τεχνικός της Ρεάλ Μαδρίτης μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Ισπανίας και υποστήριξε τον μεγάλο αστέρα της ομάδας του, ενώ δεν παρέλειψε να επιτεθεί και στον Κάρλος Κεϊρόζ.
«Ο Κεϊρόζ φόρτωσε την ευθύνη όλης της ομάδας στον Κριστιάνο. Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί και στη δική μου ομάδα», τόνισε ο Μουρίνιο.

«Τώρα ο Ρονάλντο πρέπει να πάει για διακοπές και να ηρεμήσει. Εγώ δεν θα ρίξω πάνω όλη την ευθύνη. Στη δική μου ομάδα, όταν νικά, νικούν όλοι και όταν χάνει, τότε, χάνω μόνο εγώ. Εγώ παίρνω όλη την ευθύνη», δήλωσε ο τεχνικός της «βασίλισσας» ο οποίος δικαιολόγησε την αντίδρασή του.

«Είμαι προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης και ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι παίκτης μου. Είναι δικαίωμά μου να κάνω ένα απλό σχόλιο», κατέληξε.

πηγή :  http://www.sport-fm.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις από τα Stournaria

Sponsored Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...