Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Ο Κωστας Χαραλαμπιδης στην Εθνικη Μπασκετ

Το Sport24.gr υποκλίνεται στο ήθος του Κώστα Χαραλαμπίδη, ο οποίος κλήθηκε στην Εθνική Μπάσκετ μετά τον τραυματισμό του Βασίλη Σπανούλη και έγινε ο πρώτος… ρούκι ετών 35 στην ιστορία της ομάδας των Ανδρών. Διαβάστε και θα καταλάβετε τους λόγους

Η αλήθεια είναι ότι αμέσως μετά τη χθεσινή (25/7) ανακοίνωση της ΕΟΚ επιχειρήσαμε να εντοπίσουμε τον έμπειρο γκαρντ υποθέτοντας ότι θα τον βρούμε μεταξύ Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης.

Τελικά, αφού είπε στον εαυτό του… "τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία" (ή καλύτερα στα βουνά της Ευρυτανίας, όπου προετοιμάζεται η Εθνική για το Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας), απάντησε στην κλήση του Sport24.gr, μόνο που δεν έκρινε ορθό το να κάνει δηλώσεις εκείνη τη στιγμή.

Δεν μου φαίνεται σωστό να κάνω δηλώσεις για την Εθνική. Ας πατήσω πρώτα το πόδι μου στο Καρπενήσι και βλέπουμε", αποκρίθηκε ευγενικά και εμείς περιμέναμε να περάσουν μερικές ώρες για να έλθει η σημερινή (26/7) ημέρα, ώστε να δοκιμάσουμε ξανά έχοντας έτοιμη την πρώτη ερώτηση προς τον πρώην παίκτη του Αρη, του Πανελληνίου, του Αμαρουσίου, του Μακεδονικού και της Ολύμπιας Λάρισας.

"Ομολογούμε ότι η αντίδρασή σου μας εξέπληξε. Τώρα που βρίσκεσαι στο Καρπενήσι, θα ήθελες να εξηγήσεις τη στάση σου;", τον ρωτήσαμε και αμέσως ξεκίνησε να αναλύει το σκεπτικό του. "Πιστεύω ότι δεν μου αναλογεί αυτή η δημοσιότητα", έδωσε την πρώτη αφοπλιστική απάντηση για να συνεχίσει: "Το να έκανα χθες δηλώσεις για την Εθνική, το βρήκα τουλάχιστον γελοίο. Για αυτό σας είπα, ας φτάσω με το καλό στο Καρπενήσι και βλέπουμε".

Συναισθήματα; "Δεν είναι και το πιο ευχάριστο πράγμα να καλείσαι στην Εθνική και την ίδια ώρα ένας συνάδελφός σου και σπουδαίος παίκτης, ο Βασίλης Σπανούλης να περνά την πόρτα του χειρουργείου. Μπορεί οι περισσότεροι να επαναλαμβάνουν το κλισέ ‘ουδείς αναντικατάστατος’, αλλά εγώ θα διαφωνήσω. Ορισμένοι παίκτες είναι πραγματικά αναντικατάστατοι και οι φετινές απουσίες δεν αναπληρώνονται. Για αυτό δεν σας κρύβω ότι μέσα μου είμαι και λίγο στενοχωρημένος!".

Πώς είπε; Στενοχωρημένος; "Είμαι στενοχωρημένος, γιατί εγώ όλα αυτά τα χρόνια παρακολουθώ και συγκινούμαι με την Εθνική Ομάδα Μπάσκετ. Είμαι στενοχωρημένος, γιατί υπάρχουν παιδιά που θέλουν και δεν μπορούν να ενισχύσουν την ομάδα αυτό το καλοκαίρι. Τι δηλαδή; Να δηλώσω κάτι που δεν πιστεύω; Δεν θα είμαι ο εαυτός μου. Μιλώντας, πάντως, με τον Ηλία Ζούρο, του υποσχέθηκα ότι θα έλθω για να βοηθήσω με όποιο τρόπο μπορώ και αυτό θα κάνω", εξομολογήθηκε στο Sport24.gr ο… 35χρονος ρούκι!

"Αυτό πάλι πρέπει να είναι παγκόσμιο ρεκόρ! Λέτε να με γράψουν στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες; 35 ετών ρούκι. Ούτε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΕΟΚ δεν έχω συμμετάσχει. Πόσω μάλλον σε εθνικές ομάδες παίδων, εφήβων ή νέων. Είμαι σίγουρος ότι θα ζήσω μια μοναδική εμπειρία στο Καρπενήσι, όπως είμαι και βέβαιος για τα πειράγματα των συμπαικτών μου. Και αυτά τα περιμένω", μας είπε ο Κώστας Χαραλαμπίδης, για τον οποίο ο γνωστός… δαίμων του τυπογραφείου φρόντισε να υπάρχει το ονοματεπώνυμό του στα αρχεία της ΕΟΚ.

Σερφάροντας στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας (basket.gr) και πληκτρολογώντας το όνομα… Κώστας Χαραλαμπίδης, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει ένας αθλητής, γεννημένος στις 5 Απριλίου 1976, ο οποίος έχει αγωνιστεί στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Παίδων στη Θεσσαλονίκη. "Για στάσου όμως!", αναφωνήσαμε ενστικτωδώς. "Η διοργάνωση διεξήχθη το 1981, κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει. Αν είναι σωστή η ημερομηνία γεννήσεως του αθλητή, τις ημέρες των αγώνων ήταν… πέντε ετών. Αποκλείεται"!

Εκ των υστέρων και αφού το ψάξαμε, πληροφορηθήκαμε ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος γεννήθηκε δέκα χρόνια νωρίτερα (το 1966) και ήταν συμπαίκτης με τους Αργύρη Πεδουλάκη, Θανάση Σκουρτόπουλο, Μιχάλη Ρωμανίδη, Αντώνη Σταμάτη, Παναγιώτη Καρατζά, Δημήτρη Δημακόπουλο, Νίκο Αρβανίτη, Σταμάτη Τσαπραλή, Τάσο Τσιτάκη, Παναγιώτη Μπουρλίβα και Χρήστο Μαγγίνα, που τότε έκαναν τα πρώτα βήματά τους στο μπάσκετ.

Απλή συνωνυμία ήταν, λοιπόν, ωστόσο ο διεθνής γκαρντ (δυσκολεύτηκε λίγο, αλλά) θυμήθηκε έναν Κώστα Χαραλαμπίδη να παίζει στην πόλη του. "Τώρα που μου λέτε το όνομα, το θυμάμαι. Έπαιζε στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, από όπου ξεκίνησα να παίζω και εγώ. Ναι, ναι…", αναφώνησε ο πρώην παίκτης του Αρη. Οσο για την αιτία της σύγχυσης; Η ημερομηνία γεννήσεώς του: Tα περισσότερα επίσημα έγγραφα αναγράφουν 4 Απριλίου 1976, αλλά οι δικοί του τού εύχονται χρόνια πολλά την επομένη! Κάτι θα ξέρουν…

πηγή www.sport24.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις από τα Stournaria

Sponsored Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...